Aankomst Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Patrick & Maud Wolfs - WaarBenJij.nu Aankomst Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Patrick & Maud Wolfs - WaarBenJij.nu

Aankomst Hanoi

Door: Patrick & Maud

Blijf op de hoogte en volg Patrick & Maud

28 Mei 2011 | Vietnam, Hanoi

Hallo allemaal,

Na een goede reis van 21 uur van huis tot hotel, zijn we gisteren in Hanoi aangekomen. Hanoi is een mega drukke stad. Overal waar je loopt vliegen (rijden) de scooters je om de oren. Gisteren hebben we wat rondgestruind door de straten in de Old Quarter van Hanoi.Het is hier heerlijk warm weer, het zonnetje brandt goed. We hebben alweer een lekkere Aziatische maaltijd van nog geen 2 euro p.p. op.
Vanmorgen op tijd opgestaan, 7.00 uur (voor jullie 2.00 uur 's nachts) om Hanoi verder te ontdekken. We hebben een door de Loneley Planet aanbevolen wandel tour door Hsnoi gedaan. Het was erg leuk om de typisch Vietnameese cultuur te ontdekken. Overal op straat wordt er gekookt, van een klein hapje tot een grote maaltijd, dit alles in de brandende zon, wat totaal niks met HACCP te maken heeft.
Zoals eerder verteld, het verkeer is hier enorm druk. Overal hoor je de claxons van auto's en scooters. Tussen het drukke verkeer door is er soms een fiets te ontdekken. Je zou denken dat je de weg snel moet oversteken om er levend vanaf te komen, maar hier wordt het aanbevolen om heel langzaaam de straat over te lopen. Op die manier kan het verkeer om je heen rijden, doodeng maar het werkt echt!!
Nu gaan we nog even kijken hoe we morgen verder gaan reizen. We willen eerst naar Halong Bay. Dit schijnt een prachtige baai te zijn in het Noord- Westen van Vietnam. Daar blijven we 1 nacht op de boot slapen. Dan komen we terug naar Hanoi om vervolgens meteen door te reizen met de nachttrein naar Hue.

We genieten volop!!

Liefs, Patrick & Maud

• 28 Mei 2011 - 17:24

Bianca Kulik:

oh, het klinkt nu al leuk! ik volg jullie verslag op de voet, met het idee dat we over 2 jaar een beetje hetzelfde zullen ervaren...

enjoy!
    grts, Bianca

• 28 Mei 2011 - 19:51

Rene En Gabri:

Hai lieverds,

Het kinkt super! Hele lieve groetjes van ons vanuit Italia!!

Liefs!

• 28 Mei 2011 - 22:22

Marijke Janssen:

Hey Maud & Patrick,

Klinkt alweer helemaal leuk.
    Ben benieuwd hoe Halong Bay is....
    Ik zal regelmatig even lezen hoe jullie alles vergaat!
    Geniet ervan.

Liefs uit Heijen

• 29 Mei 2011 - 19:08

Tina:

Blijf genieten het is voorbij voordat je het in de gaten hebt. Groetjes

• 29 Mei 2011 - 19:32

Kim:

Dat klinkt goed allemaal !
    Ben benieuwd naar 'het vervolg'.
    Geniet !
    Liefs

• 29 Mei 2011 - 21:52

Karin En Rik:

Dag Saampjes, geniet er nog van en vergeet niet af en toe een x een stukje te posten op deze site!
    Groetjes vanuit het Tropische Cuijk (althans, morgen dan)

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Nha Trang

04 Juni 2011

Hoi An
Patrick & Maud

Lieve familie & vrienden, Tot op heden hadden we geen plannen om tijdens onze vakantie weer een site bij te gaan houden...maar na meerdere vragen hierover, hebben we besloten toch weer wat verhaaltjes te gaan schrijven over ons backpack avontuur van 3,5 week in Vietnam. We hebben er weer enorm veel zin in!!! Groetjes, Patrick & Maud

Actief sinds 23 Mei 2011